salam Pictures, Images and Photos

LAWAK KEMBUNG2

1:32 PTG Edit This 0 Comments »
Seorang bekas penjaga gol Selangor yg sedang lalu di bawah sebuah apartment terperanjat apabila terdengar suara seseorang menjerit meminta tolong.Dia menoleh ke atas,di tingkat 10,ada seorang wanita sedang memegang sebiji tembikai di balkoni,manakala di belakangnya api sedang marak dan asap berkepul-kepul.Tembikai itu baru dibeli,belum sempat makan."Tolong encik,selamakan tembikai saya ini!"laung wanita tersebut lalu meminta semua orang ramai yg berkerumun di bawah apartment supaya menangkap buah kegemarannnya itu yg akan dilempar sekejap lagi.Tetapi orang ramai semua takut.Maka,bekas penjaga gol itu pun mara kehadapan."Tak apa ,puan,biar saya tngkap.Kan saya ni bekas penjaga gol Selangor,takkan awak tak kenal!"kata lelaki itu dengan eksyen,sambil mengembangkan hidungnya yang sememangnya dah kembang."Sekarang,sambung bekas penjaga gol,"puan jatuhkan tembikai tu,saya akan tangkap macam saya tangkap bola !"Okey...tangkap!"jerit wanita itu.Zuuuupppp..tembikai melayang...bekas penjag gol tersebut menerkam dan berjaya menangkap tembikai itu dgn kemas.Kemudian,dia meneruskan aksi dgn mengolekkan tembikai iti diatas simen,dan menyepaknya seperti bola!!!

0 ulasan: